2014. augusztus 16., szombat

24.rész Kirándulás

Halika!
Tudom ez a rész kicsit kicsi lett, de most nagy hirtelen ennyire jutotta, bevallom sok minden jó dolog történt az életembe így nem volt időm folytatásra, de szerencsétekre ma két résszel jövők:DDD
puszika Mia...<3


Tudod ki a fene fog a volt pasijával érzelmekről beszélgetni, na meg a halál. Persze, hogy nem beszéltem Harryvel, egyáltalán azt sem tudtam, hogy kezdjem, így ebből adódóan nem is kerestem fel. Fene fog ilyeneket mondani „ Szia Harry most, hogy szakítottál a barátnőddel nem jövünk újra össze?” na azért, nem vagyok én ennyire hülye. El persze azonnal le vágta, hogy nem beszéltem meg vele a dolgot, hisz a kirándulás találkozójánál szinte egymásra sem néztünk Harryvel és ezért barátnőm gonosz pillantásokat küldött felém, bosszúból pedig úgy alakította a két kocsiban lévő ülés rendet, hogy Harry mellet kössek ki. Ott ült még a kocsiban Niall és Liam, inkább őket hallgattam egész úton, de igazából nem is tudtam volna beszélni Harryvel, mivel amint felbődült a motor ő azonnal fülébe dugta a fülest és elzárta magát minden társasági lehetőségtől. Nekem pedig csak az elsuhanó táj bámulása maradt, alig vártam, hogy kiszabaduljak ebből a fojtogató kalitkából. A várost mezők és legelők váltották fel, majd erdők zöldje vette körbe a kocsinkat. Erdő zöldje, szívem hatalmasat dobbant, miért jut eszembe annak a baromnak a szeme azonnal. Mia ugye nem is akkora barom már? Tudatalattim mostanság nagyon sokat pofázik és nem akkor amikor kellene.
Gondolataimból a kocsi fékezése ébresztett fel, körbe néztem, már mindenki szállt is ki, hogy elgémberedett testrészeit kinyújtsa. Valami mesés látvány volt ami elém tárult, kristály tiszta, hullám mentes kék tó, körülötte erdő és pár nyaraló elszórtan, tátott szájjal bámultam. Hirtelen kuncogó hangot hallottam magam mellől.
- Te most kit neve…- fordultam az illető felé, de a szavak bent akadtak, Harry ugyan olyan meglepetten bámult vissza rám mint én rá. Egyszerre fordultunk el és indultunk különböző irányba. Én a másik kocsihoz siettem, hogy segítsek a többieknek.
Miért ilyen nehéz egy szaros sátor felállítása, gyerekként olyan könnyű volt, hova lett az akkori tudásom. Már vagy 2órája szenvedek egyedül a sátram felállításával, persze a többiek már rég kész vannak, de önfejű vagyok és nem kérek segítséget. Szingli csajként egyedül kell aludnom a sátorban, de nem zavart, így legalább nem horkol bele senki a fülembe közvetlen közelből, bár valaki lesz olyan hangos, hogy még a másik alvóhelyről is simán ide hallom, feltéve ha feltudom állítani. Oké, kész én feladtam. Hatalmas sóhajjal ültem le egy közeli farönkre.
- Kell segítség, nem állsz valami jól? – kérdezte egy rekedtes hang, amitől a hátamon is felállt a szőr.
- Nem kösz, tökéletesen haladok, csak éppen pihenőt tartok. – bámultam magam elé.
- Rendben akkor hagylak is. – istenem egyedül nem fogom felállítani a sátrat, kell segítség, bár nem pont az övé, de soha nem leszek kész.
- Harry. – fordultam utána, ő csak pár lépést haladt, a kis sunyi tudta, hogy utána fogok szólni.
- Igen? – mosolya gúnyosan ível felfelé.
- Segítenél. – hangom kicsit erőltetett, legszívesebben arcon nyomnám.
- Persze, de azt hittem elég jól állsz és nem kell segítség. – önelégült fejjel tanulmányozta a sátorhalmomat.
- Harry kérlek ne firtassuk, csak csináljuk meg és kész. – sóhajtottam, majd követtem az utasításit, amiket kiadott és lám se perc alatt kész is volt. Szállásunk 4 sátorból állt, amik kör alakban voltak lehelyezve és egy tűzrakó volt középen, na meg vagy 5 lépésre ott volt a tó mellé még egy stég is. Mire készlettünk a nap már félig átbukott a horizonton, mikor Harryvel hátra léptünk, hogy meg csodáljuk munkánkat, egy pillanatra a találkoztam Eleonor elégedett mosolyával, istenem túl sokat gondol ez a lány.
- Szerintem elég stabil, hogy jó aludj benne. – állapította meg a göndörke.
- Remélem is mert ha hajnali 3-kor összedől kitoloncollak a sátradból és én fogok ott aludni neked meg marad ez. – mutattam a jelenleg még álló sátramra.
- Rendben, rendben, ellenőrzőm ha kell. –bemászott a sártorba, de valami nem volt jó, mert egy hirtelen mozdulattal az egész Harryre szakadt. Én persze ahelyett, hogy segítettem volna neki hatalmas nevetésben törtem ki. – De legalább segíthetnél kijönni. – kapálózott kifelé Harry, megszántam és kihúztam, de persze amilyen az én szerencsém egyenesen rá érkeztem. Arcom a kemény mellkasának csapódott, mire mind a ketten fájdalmasan felnyögtünk.
- Bocsi, bocsi. – nevettem, mert a saját nyomorúságom mellet ott volt még bennem a sátor borulás is.
- Ha nem nevettél volna, akkor  most nem lennénk ebben a helyzetben. – mondta komolyan, de ő sem bírta sokáig és nevetésben tört ki, csak vihogtunk olyan hangosan, hogy már az én fülem fájt. Milyen rég is volt, hogy ennyire felszabadultan viselkedtünk volna egymással. Fájó hassal felálltam és még Harryt is húztam magammal, majd miután megnyugodtunk neki láttunk felállítani a sátrat még egyszer, de most valahogy sokkal jobb volt a hangulat. Este mikor vacsorát készítettünk a lányokkal El mindentudó tekintettel bámult rám.
- Szerintem tökéletes úton jártok az újra összejövéshez, a hülye is látja, hogy ti még mindig szeretitek egymást.
- Az úgy van, hogy a vak is látja, és kedves barátnőm az én véleményem, hogy ez a kapcsolat már rég a tó fenekén van. – El égnek emelte a tekintettét és látszott rajta mondani akar valamit, de nem köti inkább az orromra, engem pedig nagyon is érdekelne. – Mond. – abbahagytam minden tevékenységem és maximálisan rá összpontosítottam.
- Nem, nem, majd ő elmondja, ha eljön az idő. – és ott hagyott.
- Ki ő? Harry? – üvöltöttem utána, de rám se hederített.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése